debian installation

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 12 12:49:02 EET 2001

On Wednesday 12 December 2001 10:06, NKanellopoulos wrote:

> Δεν είμαστε πολιτικοί που τσακώνονται για
> καρέκλες...

Doing! :-)

> Εσύ όμως επιστρατεύεις την διαστρεύλωση
> και την ειρωνεία, κλασική μέθοδος όταν δεν
> υπάρχουν επιχειρήματα.

Doing!! (2)

> Η διαστρεύλωση:
> μιλάω για φτυάρι, και εσύ μου προσάπτεις μπουλντόζα
> Caterpillar και βαρεά μηχανήματα...

Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις:

τα επιχειρήματα που σου προέβαλα είναι 2:

1) Το παράδειγμα της χρήσης ενός πολύπλοκου, μεγάλου κλπ εργαλείου για
να κάνεις μια τόσο μικρή δουλειά (στο ανέφερα επειδή μίλησες για
φτυάρι. Είπες ότι "ακόμα μερικοί σκάβουν με τα χέρια" και αυτό είναι
διαστροφή.
Και απαντάω: Δεν έχει νόημα για μια μικρή τρύπα να μην χρησιμοποιήσεις
το ΧΕΡΙ, αλλά να φέρεις εκ-σκαφέα).

2) Το παράδειγμα του Xf86Config που ανέφερα. To οποίο κολλάει στην πάνω
παρομοίωση που έτσι κι αλλιώς ήταν δική σου. Εσύ μίλησες για φτυάρια
και για Χέρια.
 Ε, το λοιπόν (;-) : θές να αλλάξεις στο xf86config σε μια γραμμή, ένα
option. Ε, αν δεν το κάνεις "αέναως" με το χέρι, αλλά ανοίγεις το Sax,
ε, με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι η πραγματική διαστροφή ...

PS: πολύ διαπλοκολογία διαβάζεις ;-)

PS2: από κει και πέρα, δεν πρόκειται να ξαναστείλω 3ο reply για να το
κάνω πιο λιανά. όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Τώρα, αν εσύ βρείς μια λέξη
πάνω, κάτω και στη μέση, 3 γράμματα κεφαλαία, τα ανακατέψεις όλα μαζί
και βγάλεις το λανθασμένο συμπέρασμα ότι: 1) μιλάω εχθρικά και 2) από
πίσω κρύβεται μια ολόμαυρη συνομωσία μίσους, σκοταδισμού (Dark Lord,
Rings of Power και τα συναφή), darkness falls across the land, και
κυνηγάμε καρέκλες, σκαμπουδάκια και κομοδίνα, wtf ?? I am helpless and
I cannot do anything about it .... Πάντως, όπως και να το πάρεις, η
πικρή αλήθεια είναι πως ούτε τα projects του Hellug είναι εκατοντάδες,
αλλά ούτε καν ασχολείται και κανείς με αυτά. Άρα αραχνιάσανε .... Τώρα
εσύ βλέπεις ειρωνεία σε αυτό. Οκ, I quit. It's all yours.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)