debian installation

DJ Art djart at linux.gr
Wed Dec 12 02:29:02 EET 2001

On Tuesday 11 December 2001 16:44, NKanellopoulos wrote:

> Ούτε φτυάρια αλλά να σκάβουμε
> ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, όπως παινεύεστε.

Α! όλα για όλα. Αν είναι για μια γούρνα 5 εκατοστών να φέρεις το θεριό
τη μπουλντόζα Caterpillar και δε συμμαζεύεται και τα βαρέα μηχανήματα,
ζήτω που καήκαμε ...

(φαντάζομαι ότι σε τέτοια περίπτωση το *Κεφάλαιο* κατασπαταλήθηκε. Και
εδώ δυστυχώς δεν μιλάμε για τα λεφτά των κουστουμάκηδων, μιλάμε για τη
φαιά ουσία του χρήστη ;-)

> Ίσως δεν έχετε τί να κάνετε τον χρόνο σας. Δεν μπορεί όμως,
> κάτι πιο ενδιαφέρον θα βρείτε από το να πειράζετε αενάως το
> XF86Config.

Ειδικά, για το XF86Config, έχεις άδικο. Αν θέλω δηλαδή να αλλάξω το:

Option "XkbLayout"  "us"

σε

Option "XkbLayout"  "el"

σιγά μην τρέξω τo Sax ....

> Και εάν έχετε χρόνο και ενεργητικότητα, δώστε την σε ένα από
> τα εκατοντάδες project της κοινότητας του Linux.

χοχοοχ .... τα μέτρησες ??? ;-) (webs and spiders, rather than
projects, I would say :)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?