Unstable kernel,ginete afto???

The Reverant reverant at freemail.gr
Thu Aug 30 22:16:01 EEST 2001

On Wednesday 29 August 2001 01:00, Christos Ricudis wrote:
> Hello The!
>
>   On 28 Aug 01, The Reverant wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
>
> Unstable kernel,ginete afto???":
>  >> 1) Disk space is CHEAP, me ta shmerina mege8h diskwn mporeis
>  >> na exei aneta swap 2x, 3x, 4x to RAM size sou.
>  >> 1.5) RAM SIZE IS CHEAP - balte PERISSOTERH MNHMH kai LIGOTERO
>  >> SWAP SPACE.
>
>  TR> Diladi an exei kaneis sparcstation 5 & 10 pou kai den pairnoun
>  TR> DIMM kai theloun SCSI diskous pernaei thilia apo ton laimo tou kai
>  TR> fountarei mazi me to sunaki tou? :-)
>
> 1) Phgaineis sto www.ebay.com
> 2) Agorazeis 4 128aria SIMMS gia 150$+10$ shipping
> 3) Ta plhrwneis
> 4) Kratas ta 2, kai moy stelneis ta alla 2 gia th boh8eia poy sou
> prosfera 5) Epanalambaneis ta bhmata 1-4 me 4 SCSI diskous.
>
> Eides ti aplo poy htan?

To provlima einai oti sinithos
a) "We ship to U.S. only."
b) "Payment methods accepted: money order-personal check ante kai paypal"

koinos xese mesa kai trexagirevopoulos. Allios tha eixa kamia ntouzina++
apo afta (2 se kathe domatio kai fisika sto mpanio gia tis stigmes
empnefsis). Ennoeitai oti ta idia ta mixanimata den sikonoun efarmoges
alla trexoun ena VNC client (kai olo to zori to trabaei o Monstro).

--
The Reverant
(Dimitris Stasinopoulos)

"Eimaste Mafiozoi.