Unstable kernel,ginete afto???

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Aug 29 01:12:01 EEST 2001

Hello The!

  On 28 Aug 01, The Reverant wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Unstable kernel,ginete afto???":

 >> 1) Disk space is CHEAP, me ta shmerina mege8h diskwn mporeis
 >> na exei aneta swap 2x, 3x, 4x to RAM size sou.
 >> 1.5) RAM SIZE IS CHEAP - balte PERISSOTERH MNHMH kai LIGOTERO
 >> SWAP SPACE.

 TR> Diladi an exei kaneis sparcstation 5 & 10 pou kai den pairnoun
 TR> DIMM kai theloun SCSI diskous pernaei thilia apo ton laimo tou kai
 TR> fountarei mazi me to sunaki tou? :-)

1) Phgaineis sto www.ebay.com
2) Agorazeis 4 128aria SIMMS gia 150$+10$ shipping
3) Ta plhrwneis
4) Kratas ta 2, kai moy stelneis ta alla 2 gia th boh8eia poy sou prosfera
5) Epanalambaneis ta bhmata 1-4 me 4 SCSI diskous.

Eides ti aplo poy htan?

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.