Unstable kernel

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Aug 29 09:56:01 EEST 2001

Έχω 2.4.5 και ήθελα να βάλω κάποιον πιο καινούριο, αλλά μου
κόψατε τα φτερά...
Μιας και άνοιξε αυτήη συζήτηση όμως, θα ήθελα να αναφέρω
δύο προβλήματα που έχω με τον 2.4.5
1) Σε ένα Pentium 200 ΜΜΧ, δίνω εντολή για shutdown. Κάποιες
φορές κλείνει κανονικά. Άλλες φορές, βγάζει το μήνυμα "system is
halting" (ή κάπως έτσι, μη βαράτε)  και κάνει ένα πολύ ωραίο reboot.
Όσο και αν έχω προσπαθήσει, δεν έχω καταφέρει να προσδιορίσω
τι μπορεί να συντρέχει όταν κάνει αυτά τα αλλόκοτα. Μάλιστα,
το μηχάνημα αυτό το χρησιμοποιώ μόνο για σύνδεση στο δίκτυο,
κάθε φορά με το ίδιο σκριπτάκι expect, και το shutdown το κάνω κάπως έτσι:
$ !shut.
Όπως καταλαβαίνετε, οι γ.....νες συνθήκες είναι ολόιδιες κάθε φορά (ίσως να
πατάω το κουμπί εκκίνησης με διαφορετική πίεση όμως).
2) Όταν μεταγλωττίζω τον 2.4.5 για Athlon 1200 MHz, πρέπει να διαλέξω
ότι έχω Pentium III, αλλιώς "kernel panic". Περίεργο, καθότι είναι μάλλον
απίθανο ο Linus να τα παίρνει από την Intel.

Όσο για το swap, πολύ συχνά μου δημιουργεί 50 MB swap, όπως όταν
είχα 64 MB RAM (τώρα έχω 256MB)... Από το output του free ή το xosview,
φαίνεται ότι χρησιμοποιεί περίπου 75-85 ΜΒ (τα υπόλοιπα είναι cache και
buffer). Είναι εκνευριστικό.

Νίκος Κανελλόπουλος