Το πρώτο γράμμα στηλίστα

DJ Art djart at linux.gr
Wed Aug 29 02:31:01 EEST 2001

On Tuesday 28 August 2001 15:35, Simos Xenitellis wrote:

> Είναι πολύ θετικό που και οι μεταφράσεις των προγραμμάτων του
> Μάντρεϊκ πάνε πολύ καλά (http://www.linux-mandrake.com/l10n/el.php3)

ναι, μόνο που δεν είναι όλος ο καιρός καλοκαίρι και δεν έχω τον άπειρο
χρόνο να κρατάω το επίπεδο στο 70-75% αποκλειστικά μόνος μου.
(σημειωτέον πως έχουν πωρωθεί οι προγραμματιστές της Mandrake και κάθε
βράδυ έρχεται update από ένα με δύο .po με συνήθως γύρω στα 30 fuzzy
και 40 untranslated ....)

είπα να κάνω την αρχή, μήπως και κινήσω ενδιαφέρον, είναι μια δουλειά
εντελώς ρουτίνας που αν μέσα σε μια εβδομάδα 10 άτομα πούνε να
ασχοληθούν, όλες οι μεταφράσεις (όλων των διανομών, όλων των guis, όπως
gnome/kde, συμπεριλαμβανομένου του Openoffice) θα φτάσουν το 100%, αλλά
προς Θεού, δεν είδα κανέναν άλλον να ασχολείται, εκτός από μερικές
εξαιρέσεις.

ή θα γίνει με το σωστό τρόπο να τελειώνει αυτό το πανεύκολο και γελοίο
θέμα ή δεν θα γίνει ποτέ. Αποφασίστε και πάρτε.

Σε λίγο καιρό θα τα παρατήσω μάλλον. Κι έτσι το όμορφο ποσοστό του 70%
θα επανέλθει και πάλι στα αντιπροσωπευτικά (για την κοινότητά μας)
ποσοστά: δηλαδή 30 με 40%

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?