Το πρώτο γράμμα στη λίστα

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue Aug 28 15:37:01 EEST 2001

On Tue, 28 Aug 2001 kostoulis at in.gr wrote:

> Γεια σας παιδιά,
>
> Παρακολουθώ εδώ και πάρα πολύ καιρό τη λίστα ανελλιπώς,
> τουλάχιστον έναν χρόνο, και ένιωσα για πρώτη φορά τόσο έντονα
> την ανάγκη και γω να γράψω ένα μήνυμα. Ο λόγος είναι ότι τώρα
> αρχίζω και αισθάνομαι πιο σίγουρος και βέβαιος ότι η επιλογή μου
> να χρησιμοποιήσω το ελεύθερο Unix ήταν η σωστή επιλογή μου. Έχω
> δύο υπολογιστές σπίτι, τους έχω συνδέσει με δικτυάκι, nfs, sambes,
> δύο εκτυπωτές, cups, μοίρασμα ιντερνετικής σύνδεσης, telnetia και
> πολλές μαγκιές. Παιδιά όλα δουλεύουν περίφημα. Έχω κάποια
> [...]

Γεια σου Δημήτρη,
Είναι πολύ ευχάριστο που δουλεύεις με την μετάφραση του εγχειριδίου του
Μάντρεϊκ Λίνουξ.
Θα σου συνιστούσα να στείλεις γράμμα στον Πάμπλο Σαρατχάγα
<pablo at mandrakesoft.com> αναφέροντας ότι επιθυμείς να συμμετάσχεις στην
ελληνική ομάδα (http://www.linux-mandrake.com/l10n/teams.php3#el)
και να ρωτήσεις αν κάποιος άλλος έχει αναλάβει τη συγκεκριμένη μετάφραση.

Είναι πολύ θετικό που και οι μεταφράσεις των προγραμμάτων του
Μάντρεϊκ πάνε πολύ καλά (http://www.linux-mandrake.com/l10n/el.php3)

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.