suse + modules

DJ Art djart at linux.gr
Tue Aug 28 16:07:01 EEST 2001

On Tuesday 28 August 2001 12:15, Zamanakos Dhmhtrios wrote:

> Paradeigma sto Slackware poy xrisimopoioysa
> ipirxe to /etc/rc.d/rc.modules opou eixe
> ola ta modprobes kai sxoliazes opoio den itheles
> kai to antitheto. Sto suse eida mono to /etc/modules.conf

κλασσική περίπτωση. Στο Slackware τα modules φορτώνονται manually,
σχεδόν με το χέρι, για αυτό και έχει το συγκεκριμένο script.
Αυτή είναι απλά μια άποψη του Slackware.

Στις άλλες διανομές, συνήθως τα modules φορτώνονται έτσι όπως θα έπρεπε
να φορτώνονται, δηλαδή αυτόματα, όταν χρειαστεί να υπάρξει πρόσβαση σε
μια συσκευή (π.χ. κάρτα ήχου) κλπ. και όταν δεν υπάρχει πρόσβαση σε
αυτήν, τότε ξεφορτώνονται (πάλι αυτόματα).

Υπάρχουν 2 περιπτώσεις:

1) kerneld: να τρέχει δηλαδή αυτός ο daemon και να είναι αυτός
υπεύθυνος για το ποιά modules φορτώνονται και ποιά όχι. αυτό φαντάζομαι
ότι πρέπει να ψάξεις στο yast κάπου να δείς αν υπάρχει και αν έχει
οριστεί να ξεκινάει κατά το boot.

2) kmod: αυτός είναι ο (αυτόματος) loader για modules του ίδιου του
πυρήνα. Θα πρέπει να κοιτάξεις το configuration του πυρήνα σου να δείς
αν είναι ενεργοποιημένο. ( CONFIG_KMOD ) για κάνε ένα
cat /usr/src/linux/.config |grep CONFIG_KMOD να δούμε αν είναι ή όχι
ενεργοποιημένο.

όπως και να έχει το πράγμα, το /etc/modules.conf πρέπει να είναι
ρυθμισμένο κατάλληλα ανάλογα με τη συσκευή. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς
να κοιτάξεις στον κατάλογο /usr/src/linux/Documentation/sound να δείς
τί ρυθμίσεις πρέπει να κάνεις για την κάρτα σου.

από ότι κατάλαβα εγώ ίσως να είναι κάποιο bug του driver της κάρτας ή
ακόμα και του xmms. ή απλά κάποια άλλη εφαρμογή παρεμποδίζει το xmms.
άρα καλά κάνεις και ρωτάς για το configuration, ένα check δεν βλάπτει.
Από ότι κατάλαβα ακούς ήχο κανονικά από την κάρτα (που σημαίνει πως
φορτώνεται το module της)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?