suse + modules

Zamanakos Dhmhtrios dzama at tassadar.physics.auth.gr
Tue Aug 28 12:16:01 EEST 2001

geia sas , tha ithela na rwtisw apo pio
arxeio fortwnei to suse (7.2 an kai den
exei simasia fantazomai) ta modules toy.
Paradeigma sto Slackware poy xrisimopoioysa
ipirxe to /etc/rc.d/rc.modules opou eixe
ola ta modprobes kai sxoliazes opoio den itheles
kai to antitheto. Sto suse eida mono to /etc/modules.conf
to opoio periexei aliases mono. Fantazomai apo tin alli
oti trexei kapoio script pou kanei modprobe ola ta modules
pou anaferontai se ayto to arxeio?
Sygkekrimena thelw na allaksw ta modules pou fwrtone o default
kernel gia tin karta ixou kai na balw alla. Pros to paron allaksa
ta aliases kai deixnei sta modules pou thelw.
Kai mipws gnwrizete giati sta x me ton kernel 2.4.8 kai ta modules
gia sb (sb16) meta apo merikes ores play me xmms stamataei na paizei
mou leei oti i karta ixou den exei setaristei swsta kai prepei na
kleisw to xmms kai na to 3ananoi3w meta apo 5-10 lepta gia na 3analei
toyrgisei?