Το πρώτο γράμμα στη λίστα

kostoulis at in.gr kostoulis at in.gr
Tue Aug 28 14:06:01 EEST 2001

Γεια σας παιδιά,

Παρακολουθώ εδώ και πάρα πολύ καιρό τη λίστα ανελλιπώς, τουλάχιστον έναν χρόνο, και ένιωσα για πρώτη φορά τόσο έντονα την ανάγκη και γω να γράψω ένα μήνυμα. Ο λόγος είναι ότι τώρα αρχίζω και αισθάνομαι πιο σίγουρος και βέβαιος ότι η επιλογή μου να χρησιμοποιήσω το ελεύθερο Unix ήταν η σωστή επιλογή μου. Έχω δύο υπολογιστές σπίτι, τους έχω συνδέσει με δικτυάκι, nfs, sambes, δύο εκτυπωτές, cups, μοίρασμα ιντερνετικής σύνδεσης, telnetia και πολλές μαγκιές. Παιδιά όλα δουλεύουν περίφημα. Έχω κάποια μικροπροβληματάκια, αλλά και αυτά θα λυθούν. Από την πλευρά μου να ευχηθώ να είμαστε γεροί και εργατικοί, και πολλά ακόμα θα καταφέρουμε. Δουλεύω πάνω στην πλήρη μετάφραση του Εγχειριδίου Χρήσης και Αναφοράς του αγαπημένου μου Linux-Mandrake 8.0 και θα τους στείλω το εγχειρίδιο, έτσι γιατί τους αγαπώ και θέλω η Μάντρεικ να γίνεται ακόμη πιο ελληνική!

Πολλές ευχές για μια καλή αρχή στη νέα εργασιακή και φοιτητική σεζόν.

Κωστούλης Δημήτριος,
Μαθητευόμενος Λογιστής στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.