Logistika dos under linux (semi-solved) [was: sendmail +antivirus.]

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Wed Aug 22 14:59:01 EEST 2001

> [...]
> εταιρείας του (αν δεν μπορεί να τυπώσει τιμολόγια, τι θα κάνει;). Το
> support παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σε αυτήν την περίπτωση. Καλύτερα να
> ξέρεις ότι ό,τι και να συμβεί υπάρχει μια Singular που θα έρθει να σε
> σώσει, παρά να βασιστείς στην όρεξη του open source προγραμματιστή. Η
> αλλαγή λογιστικού πακέτου είναι επίσης μια χρονοβόρα και χρηματοβόρα
> ιστορία, οπότε προτιμάς μια εταιρεία που ξέρεις ότι δεν πρόκειται να
> κλείσει στο άμεσο μέλλον, παρά μια νέα μικρή εταιρεία που δεν ξέρεις αν
> θα υπάρχει τον επόμενο μήνα, όσο καλύτερο και να είναι το software της

Symfono apolyta me ta mexri edo legomena.

> Βέβαια η περίπτωση αυτή είναι καλό παράδειγμα για το πώς μπορείς να
> βγάλεις λεφτά από opensource. Αν μια γνωστή εταιρεία φτιάξει ένα open
> source λογιστικό πακέτο και το δίνει δωρεάν, χρεώνοντας μόνο συμβόλαια
> συντήρησης, πόσες εταιρείες θα το χρησιμοποιήσουνε *χωρίς* συμβόλαιο
> συντήρησης, ακόμα και αν τα updates είναι διαθέσιμα αμέσως στο Internet; :-)

Nai alla omos mi ksexnate oti oi logistes einai mia katigoria anthropon pou den
einai openminded kai oi perissoteroi den exoun kan internet kai otan fysika
tous plassarei kaneis tin idea gia internet allazoun dromo.
 Ayto to exo diapistosei distyxos apo prosopiki peira kai oxi apo diafora
legomena. Opote tha itan poly kalo to opensource emporiko - logistiko paketo
alla omos exoume na kanoume me anthropous pou exoun mathei na douleyoun me ena
tropo kai einai poly dyskola na tous allakseis giati apla isos na mi theloun
kai oi idioi na allaksoun giati tous endiaferei na typonoun imerologia gia
paradeigma kai oxi na exoun e-Mail apo kato kai ayto ginetai idi me ta idi
yparxonta paketa syn ta supports syn ta updates. Apla me to opensource kai
malista kato apo linux tha einai kala giati kapoios pio eksypnos tha mporei na
kanei remote administration kai na episkeptetai tous pelates tou mono otan
einai anagkaio kai den mporei na to kanei apo apostasi kathos kai tooti den
yparoun ioi gia unix like leitourgika gia na xasei o pelatis ta arxeia tou.
 Telos panton gia na mi makrygoro ena tetoio thema to vlepo poly dyskolo na
ginei kai poly pio dyskolo to na epiviosei.
 Filika
  Stamatis