Logistika dos under linux (semi-solved) [was: sendmail + antivirus.]

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Wed Aug 22 15:13:01 EEST 2001

"Theodore J. Soldatos" wrote:

> Το πρόβλημα με αυτά τα προγράμματα είναι ο ρυθμός με τον οποίον αλλάζουν
> οι νόμοι. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα όχι μόνο στο να κάνεις ένα open source

Kai na symplirwsw oti simfwna me ton KBS prepei na exeis ypograpsei
synbolaio
me thn etereia gia logous syn-ypeythinotitas, pragma pou mallon den
mporei na
symbibastei me open-source projects - ara osoi theloun na einai entos
kwdika
anagkastika tha katafygoun se commercial proion

Anyway, tips gia osous theloun na xrisimopoihsoun DOSemu
gia tetoia DOG programmata :

1) mono consola, kai me BIOS ths vga
   $_graphics = (1)        # use the cards BIOS to set graphics
   gia na mporoun meta ta programmata tou DOG na baloun 737 Ellinika

2) Full keyboard emulation
   $_rawkeyboard = (1)     # bypass normal keyboard input, maybe
dangerous

3) Ektypwsh mesw tou lpr tou Linux

4) Filesystem mesw tou filesystem tou Linux (gia na kanete oti thelete,
kai na min
   problimatizeste an to dosemu ypostirizei h oxi). Kai auto mporei na
perilabei
   kai mounts (nfs, smb, npfs, you named it).
   Apla sto config.sys tou dosemu xrisimopoihste thn entoli redir pou
erxetai
   me to dosemu, gia na kanete drive tou dosemu opoio dir tou linux
thelete.
   Siga min kathisete twra na pedeyeste me Novell sto dosemu :-)

Ta ypoloipa einai opws kai se ena DOG box (FILES, HANDLES klp)

roryt