virtual console cursor colour

Konstantinos Saipas saipman at eexi.gr
Tue Oct 31 15:28:01 EET 2000

On Tue, 31 Oct 2000, Alexios Chouchoulas wrote:

>   Pantws to parapanw pou edwses DEN einai ANSI sequence. To ANSI X3.64 (aka
> "ANSI") den problepei tetoies entoles. Gia thn akribeia h monh Esc ] entolh
> pou periexetai sto protypo einai h entolh OSC (Operating System Command).
> :-)

Twra me epiases adiabasto ;)

>   Aaaa, twra pou se petyxa. Gia pes mou... Otan allazeis konsola me tdfx
> ston 2.4.0-test9, sou allazei *panta* mode;

Oxi, eytyxws exei ftiaxtei ayto. Gia na katalabw akribws, kai na mh sou
lew asafies, ennoeis otan allazeis virtual consoles etsi? ( pou safws
exoun thn idia analysh kai mode) oxi otan  allazeis metaksy mias tdfx
console kai X? ( dioti sthn deyterh periptwsh logiko einai na symbainei
ayto mias kai allh analysh exoun ta X kai allh ta virtual consoles. ).

Pantws prin apo ena xrono pou eixa dokimasei to tdfx patch se 2.2.x
kernel, me to tdfx pou exei natively o 2.4, blepw terastia diafora sthn
apodosh kai thn leitourgia, kai safws oute sygrish me VESA framebuffer
mode. H diafora ths taxythtas einai aisthith ( px otan kanw scroll th
konsola h dinw kapoia entolh pou bgazei ektenes output. ).

> tha paw na ton katebasw TWRA. ;-)

Akoma edw eisa? :)

Off topic: me exei entypwsiasei o 2.4 me ta kainouria kaloudia tou. Devfs,
iptables ( Full NAT ktl) kai drivers gia hpt366 ktl.

Regards,

Konstandinos A. Saipas
ksaipas at inter-touch.com, saipman at eexi.gr
Systems Engineer @ Inter-touch (EAME) Ltd.