KDE2 installation in SuSE 6.3

Theodore Lytras depon at myrealbox.com
Mon Oct 30 20:23:01 EET 2000

Γειά σας σύντροφοι!

Πρίν από λίγο κατέβασα το KDE2 μαζί με τα libs του από το
ftp.ntua.gr, και συγκεκριμένα τα rpms για SuSE 6.4. Τα
εγκατέστησα σύμφωνα με τις οδηγίες, πλήν όμως δεν μπορώ να
το τρέξω γιατί τα διάφορα τμήματα (kinit, κτλ) μου ζητούν
την βιβλιοθήκη libjpeg.62.so, την οποία δεν έχω.
Τρέχοντας ένα find στο σύστημα, βρίσκω μόνο τα αρχεία
libjpeg.so, libjpeg.so.6 και libjpeg.so.6.0.1, στους
καταλόγους /usr/lib και /usr/i486-linux-libc5/lib.

Φαντάζομαι οτι αυτό έχει κάποια σχέση με το οτι η διανομή
μου είναι η SuSE 6.3 αντί της 6.4, και ίσως δεν έχει το
αρχείο αυτό. Μήπως μπορεί κανείς να μου εξηγήσει τι ακριβώς
είναι αυτό το libjpeg, και που θα το βρώ? Είναι μέρος
κάποιου ευρύτερου πακέτου βιβλιοθηκών & αν ναί, ποιού?
Μήπως είναι καλύτερα άν μπορεί κάποιος να μου το στείλει
κάποιος σε προσωπικό?

Ευχαριστώ πολύ!

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)