virtual console cursor colour

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Oct 31 13:17:00 EET 2000

On Mon, 30 Oct 2000 saipman at eexi.gr wrote:

> Kalhspera linux-greek-users,
>
> Xrhsimopoiwntas thn aploustath entolh:
>
> echo -e "\33]P0FFFFFF\33]P7000000\33]PF000000"
>
> allazw to background se leyko, kai to foreground se mayro.  Logw aytou
> omws, o dromeas den einai pleon visible.  Pws tha mporousa na epityxw
> allagh tou xrwmatos tou dromea? Gnwrizei kaneis kanena source gia ansi
> sequences?

  Sou edwsan hdh to katallhlo arxeio na diabaseis. Profanws h teleia lysh
einai na petaxteis sto /usr/src/linux/drivers/char/console.c. Ekei ta leei
ola. :-)

  Pantws to parapanw pou edwses DEN einai ANSI sequence. To ANSI X3.64 (aka
"ANSI") den problepei tetoies entoles. Gia thn akribeia h monh Esc ] entolh
pou periexetai sto protypo einai h entolh OSC (Operating System Command).
:-)

  H konsola tou Linux omws yposthrizei merikes non-standard entoles. Des to
console.c kai to Documentation/VGA-softcursor.txt kai tha diafwtisteis.
Proswpika xrhsimopoiw thn entolh gia na megalwsw ton hardware cursor sto
notebook mou, alla kai gia na megalwsw ton software cursor sthn grafikh
konsola ths Vennea pou einai 160x64 kai xanesai efkola. :-)

> Symplhrwmatikes plhrofories:
>
> Karta grafikwn: Voodoo 3 3000 AGP se tdfx framebuffer mode.
> Kernel: 2.4.0-test9.

  Aaaa, twra pou se petyxa. Gia pes mou... Otan allazeis konsola me tdfx
ston 2.4.0-test9, sou allazei *panta* mode; Oi palioteres ylopoihseis tou
tdfx allazan display mode kathe fora pou allazes konsola, akoma ki an oi dyo
konsoles eixan IDIO display mode. To apotelesma einai arges allages
konsolas, kai kyriws enoxlhtikes optika kai akoustika kathws to monitor
prepei na ksanasygxronisei thn eikona. An sto 2.4.0-test9 to exoun ftiaksei,
tha paw na ton katebasw TWRA. ;-)

A.