sendmail kai SASL... (SOLVED...peripou)

Stoilis Giannis stoilis at bluebird.gr
Sun Oct 29 15:07:01 EET 2000

On Thu, Oct 26, 2000 at 08:36:14PM +0300, Stoilis Giannis wrote:
> Loipon, me to sendmail exw thn ekshs aporia. 8elw na mporoun na stelnoun mail xrhstes apo opoudhpote 8eloun, xrhsimopoiwntas username kai password. Den mporw fusika na energopoihsw to relay xuma, giati tote 8a mporei na stelnei o ka8enas. Diabazontas to documentation, brhka oti prepei na kanw compile to sendmail mai -DSASL kai na exw thn antistoixh biblio8hkh. Thn biblio8hkh thn ekana install, alla den mporw na kanw me tipota to sendmail compile me auto to option. Pou prepei na to dhlwsw?

apantw sto idio mou to mail gia na kleisw to thread, wste na meinei sta archives ths listas, se periptwsh pou to psaksei kaneis allos(toso kopo kanei o listarxos gia na leitourgoun kala ta archives, na mhn paei xamenos o kopos tou...)

O Kleanthis Kremmidas mou proteine thn lush "POP before SMTP". Einai ena susthma pou kanei dynamic relay gia kapoio xroniko disthma(lepta) apo opoio IP egine authenticate ston POP server. To dokimasa, mou doulepse kai eimai euxaristhmenos. An mono kataferna to outlook na elegxei gia new messages PRIN prospa8hsei na steilei ta Ekserxomena tou...

San lush einai arketa proxeirh, alla leitourgei. Makroxronia, 8a balw kanoniko SMTP authentication...

Thanks Kleanthis