sendmail kai SASL...

Stoilis Giannis stoilis at bluebird.gr
Thu Oct 26 20:36:14 EEST 2000

(kserw, phra fora...)
Loipon, me to sendmail exw thn ekshs aporia. 8elw na mporoun na stelnoun mail xrhstes apo opoudhpote 8eloun, xrhsimopoiwntas username kai password. Den mporw fusika na energopoihsw to relay xuma, giati tote 8a mporei na stelnei o ka8enas. Diabazontas to documentation, brhka oti prepei na kanw compile to sendmail mai -DSASL kai na exw thn antistoixh biblio8hkh. Thn biblio8hkh thn ekana install, alla den mporw na kanw me tipota to sendmail compile me auto to option. Pou prepei na to dhlwsw?

euxaristw kai pali...