sendmail kai SASL... (SOLVED...peripou)

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sun Oct 29 20:54:00 EET 2000

On Sun, Oct 29, 2000 at 11:34:41AM +0200, Stoilis Giannis wrote:
> On Thu, Oct 26, 2000 at 08:36:14PM +0300, Stoilis Giannis wrote:
> > Loipon, me to sendmail exw thn ekshs aporia. 8elw na mporoun na stelnoun mail xrhstes apo opoudhpote 8eloun, xrhsimopoiwntas username kai password. Den mporw fusika na energopoihsw to relay xuma, giati tote 8a mporei na stelnei o ka8enas. Diabazontas to documentation, brhka oti prepei na kanw compile to sendmail mai -DSASL kai na exw thn antistoixh biblio8hkh. Thn biblio8hkh thn ekana install, alla den mporw na kanw me tipota to sendmail compile me auto to option. Pou prepei na to dhlwsw?
> apantw sto idio mou to mail gia na kleisw to thread, wste na meinei sta archives ths listas, se periptwsh pou to psaksei kaneis allos(toso kopo kanei o listarxos gia na leitourgoun kala ta archives, na mhn paei xamenos o kopos tou...)
> O Kleanthis Kremmidas mou proteine thn lush "POP before SMTP".
Use newlines!

Το pop before SMTP είναι απαίσιο σαν λύση. Δεν ξέρω γιατι χρησιμοποιείται.
Το SASL το κάνεις enable στο sendmail ακολουθώντας τις οδηγίες στο
sendmail/README αρχείο.

There are a bunch of features that you can decide to compile in, such
as selecting various database packages and special protocol support.
Several are assumed based on other compilation flags -- if you want to
"un-assume" something, you probably need to edit conf.h.  Compilation
flags that add support for special features include:

SASL            Enables SMTP AUTH (RFC 2554). This requires the Cyrus SASL
                library (ftp://ftp.andrew.cmu.edu/pub/cyrus-mail/).  Please
                install at least version 1.5.13.  See below for further
                information: SASL COMPILATION AND CONFIGURATION.  If your
                SASL library is older than 1.5.10, you have to set this
                to its version number using a simple conversion:  a.b.c
                -> c + b*100 + a*10000, e.g. for 1.5.9 define SASL=10509.
                Note: Using an older version than 1.5.5 of Cyrus SASL is
                not supported. Starting with version 1.5.10, setting SASL=1
                is sufficient. Any value other than 1 (or 0) will be
		[...]

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr