Kai allo Provlhma me lilo!! HELP!

Haralabos (Bob) Tikos tikos at cis.upenn.edu
Fri Oct 20 17:22:38 EEST 2000

None Atall wrote:

>  Gia sas,
> Exw se ena mhxanhma egatasthmeno Mandrake 7.0
> Gia mia stigmh evgala ton sklhro ayto kai
> ton xanaevala ystera apo 1 mera. Otan
> ton xanatopothetisa to systhma den mpoytare!!!! (???)
> Malista xekinage na grapsei LILO kai egrafe mono
> LI kai meta kolage. Mporesa kai mphka me boot
> disketa xana mesa, kai etrexa xana to lilo gia na
> xanaftiaxei to boot. Dystyxws omws den kanei tipota.
> Oses fores kai na to trexw (enw mou leei pws ola pigan
> kala) to problhma paramenei.
> Mhpws xerei kaneis pws na to lisw?

Ena komati apo (to diko mou ) /usr/doc/lilo-0.21/README

-----snip-----snip-------snip------

LILO start message
- - - - - - - - -

When LILO loads itself, it displays the word "LILO". Each letter is
printed
before or after performing some specific action. If LILO fails at some
point, the letters printed so far can be used to identify the problem.
This
is described in more detail in the technical overview.

Note that some hex digits may be inserted after the first "L" if a
transient disk problem occurs. Unless LILO stops at that point,
generating
an endless stream of error codes, such hex digits do not indicate a
severe
problem.

  (<nothing>)  No part of LILO has been loaded. LILO either isn't
installed
    or the partition on which its boot sector is located isn't active.
   L <error> ...   The first stage boot loader has been loaded and
started,
    but it can't load the second stage boot loader. The two-digit error
    codes indicate the type of problem. (See also section "Disk error
    codes".) This condition usually indicates a media failure or a
geometry
    mismatch (e.g. bad disk parameters, see section "Disk geometry").
   LI   The first stage boot loader was able to load the second stage
boot
    loader, but has failed to execute it. This can either be caused by a
    geometry mismatch or by moving /boot/boot.b without running the map
    installer.
-----snip-----snip-------snip------

Auto , to "geometry mismatch", mou leei oti poly pithanon otan ksana
evales
to disko mesa , to BIOS anagnorise to disko me diaforetiko tropo apo oti
ton hksere prin . To exw pathei meta apo BIOS upgrade kai eprepe na mpw
kai
na kanw (most BIOS) "User" define kai oxi "Auto" gia na dei to disko
opws
ton thelei to LILO. (H tespa opws itan prin). Auto to provlima to
synantas kai
otan metafereis diskous apo to ena sto allo mhxanima.(akoma kai me SCSI,
apo AIC 7890--> se/apo AIC 7895 --> se AIC 7899 chipsets).

Mpamp.