Kai allo Provlhma me lilo!! HELP!

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Fri Oct 20 13:18:08 EEST 2000

On Fri, Oct 20, 2000 at 03:05:46AM -0700, None Atall wrote:

> Exw se ena mhxanhma egatasthmeno Mandrake 7.0
> Gia mia stigmh evgala ton sklhro ayto kai
> ton xanaevala ystera apo 1 mera. Otan
> ton xanatopothetisa to systhma den mpoytare!!!! (???)
> Malista xekinage na grapsei LILO kai egrafe mono
> LI kai meta kolage. Mporesa kai mphka me boot
> disketa xana mesa, kai etrexa xana to lilo gia na
> xanaftiaxei to boot. Dystyxws omws den kanei tipota.
> Oses fores kai na to trexw (enw mou leei pws ola pigan
> kala) to problhma paramenei.
> Mhpws xerei kaneis pws na to lisw?

Ton disko ton ebales sthn idia 8esh?

Mhpws exeis to jumper sth 8esh gia autodetection analoga me th 8esh sto
kalwdio?

Mhpws peira3es to jumperaki kai ton ebales sthn idia 8esh? Mhpws den exei
katsei kala to kalwdio?

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet. --
--  Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.  --