Kai allo Provlhma me lilo!! HELP!

Theodore Lytras aspirin at myrealbox.com
Fri Oct 20 20:37:57 EEST 2000

Λοιπόν είχα και εγώ το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ πρόβλημα πρίν ένα μήνα.
Ο προλαλήσας έχει δίκιο: το πρόβλημα είναι το geometry
mismatch. Και σε εμένα, το BIOS δεν μου αναγνώρισε τη
γεωμετρία του σκληρού από μόνο του. Μπήκα στο setup, του
είπα να ανιχνεύσει επι τόπου τη γεωμετρία του δίσκου, τη
βρήκε, και όλα δούλεψαν ρολόι. Τώρα άν το δικό σου BIOS δέν
έχει άλλη τέτοια επιλογή (μάλλον απίθανο), σίγουρα θα
δουλέψει άν του δώσεις τα στοιχεία εσύ. In other words,
είναι θέμα BIOS και όχι LILO.
(Πάντως, ωραίο το κόλπο με τα γράμματα του LILO. Very
helpful indeed!).

--
"Change is the essential process of all existence."
                 (Mr. Spock - stardate 5730.2)