procmail erwthsh

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Wed Nov 15 01:25:02 EET 2000

At 11:58 ìì 14/11/2000 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

>Kai pairneis ta mail sou apo to lala2 sto lala1 me POP3, p.x.?

>Nai, sto lala2 afou den exeis account, kommati axrhsto tha sou htan to
>procmail.

>Oxi mia xara sosta ta les.  Apla den bganoun nohma.  Tha janasteileis tin
>erotish sou, me to ejhs stul:

ok.exoume kai leme.
1)exw account sthn athina.edu.uch.gr
2)ta mail ekei ginontai delivery apo thn artemis.edu.uch.gr (opoy ekei den
exw shell)
3)procmail yparxei sthn artemis (o mail server) alla oxi sthn athina.

opote ftanoyme sto e3hs.
8elw na filtrarw ta mail.
oi root sysadmin kai den 3erw poios allos moy eipan pws efoson h artemis
exei procmail
h opoia einai kai o mail server den xreiazomai sthn athina procmail.
arkei, lene, na ftia3w to procmailrc sthn athina.

emena den mou esteke kala alla tous pistepsa..eftia3a to procmailrc alla
den doyleye (dokimasa
se allo mhxanhma  poy exei procmail kai leitourghse).

opote moy 3anakarfw8hke h skepsh pws den ginetai ayto pou lene.

etsi eipa na rwthsw edw gia na 3emperdeytw:)