procmail erwthsh

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 15 03:02:01 EET 2000

On Wed, Nov 15, 2000 at 12:23:56AM +0200, Kwsths wrote:

> ok.exoume kai leme.
> 1)exw account sthn athina.edu.uch.gr
> 2)ta mail ekei ginontai delivery apo thn artemis.edu.uch.gr (opoy ekei den
>   exw shell)
> 3)procmail yparxei sthn artemis (o mail server) alla oxi sthn athina.

Much better.  Thank you :)

> oi root sysadmin kai den 3erw poios allos moy eipan pws efoson h artemis
> exei procmail h opoia einai kai o mail server den xreiazomai sthn athina
> procmail. arkei, lene, na ftia3w to procmailrc sthn athina.

Apoluste tous root sysadmin sas kai ton "den 3erw poios allos", ektos ki an
apodeijoun oti exoun settarei swsta to NFS.

Pws sto dialo perimenoun na doulepsei to .procmailrc sou stin athina xoris na
treksei ekei to procmail?  H monh periptosh na ginei auto einai na exei ginei
mount to HOME sou apo to artemis me NFS kai otan paei na kanei delivery na
diabasei to .procmailrc sou apo to NFS-mounted home.

> emena den mou esteke kala alla tous pistepsa..eftia3a to procmailrc alla den
> doyleye (dokimasa se allo mhxanhma poy exei procmail kai leitourghse).

Kala, tora to oti den paizei to procmail mporei na ofeiletai kai se kati pou
exeis kanei esu sto .procmailrc sou.  Bale to

	LOGFILE=$HOME/.from

sto .procmailrc sou kai des ti sou grapsei sto ~/.from arxeio.  Profanws gia
na sou treksei to .procmailrc prepei na ftiakseis kai to katallhlo ~/.forward
h ~/.qmail arxeio, alla auto den eipes an to ekanes.

- giorgos