procmail erwthsh

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Nov 15 00:00:02 EET 2000

On Tue, Nov 14, 2000 at 08:41:11PM +0200, Kwsths wrote:
> Estw oti exw logariasmo se ena unix mhxanhma (lala1) kai o mail server
> (lala2) einai se allo.

Kai pairneis ta mail sou apo to lala2 sto lala1 me POP3, p.x.?

> Gia na filtrarw mynhmata me to procmail den prepei na yparxei to procmail
> sto lala1?

Nai, sto lala2 afou den exeis account, kommati axrhsto tha sou htan to
procmail.

> To oti sto lala2 yparxei procmail einai asxeto (afou den exw shell ekei).
> Ta lew la8os?

Oxi mia xara sosta ta les.  Apla den bganoun nohma.  Tha janasteileis tin
erotish sou, me to ejhs stul:

  1. Poia einai h katastash tora.
     1.1. Poios einai o lala1 kai ti sto dialo sxesh exeis esu m auton?
     1.2. Poios einai o lala2 kai giati se apasxolei to an zei h pe8ainei?
  2. Pou thes na katalhjeis.
     2.1. Dokimase na eisai oso pio perigrafikos ginetai edo.
          Den perimeneis na mantepsoume ti thes na kaneis. Swsta?
  3. Ti dokimases?
     3.1. Ti epaikse sosta.
     3.2. Ti den epaikse sosta.
  4. Erwthsh: "kai tora ti???"

Meta isos katalaboume poio einai to problhma sou (fainetai apo tin diafora
metaju [1] arxikhs katastashs kai [2] telikhs), kai pos mporei na luthei.

Adios.

- giorgos