BasiliskII (was Re: Mandrake kai HOWTO)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Tue May 16 19:22:29 EEST 2000

In article <39210670.B03D6186 at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:

> (xexexexe) !!!! 8-D

> Τί εννοείς "αν σου τρέξει" ??? Τί "παίζει" ??

Γενικά οποιαδήποτε προγράμματα είναι emulators να μην κατεβάζετε το binary γιατί
πάντα ο compiler θα κάνει καλύτερο excutable από αυτό που δίνεται.

*Ειδικά* για το BasiliskII έχει φοβερό πρόβλημα με το DGA που λύνεται μόνο αν το κάνεις
compile ο ίδιος.

Για τα επόμενα δεν απαντώ γιατί είναι κατάφορα flame-bait, απλά σου υπενθυμίζω πως
το ερώτημα ήταν για Mandrake (και όχι για Slackware) καθώς και δεν μπορώ να καταλάβω τι
δουλειά έχει ένας αρχάριος με ethernet, CD-writing, Italian - Deutsch Κλπ.

Αν πάντως θες να συνεχίσουμε την κουβέντα υπάρχουν και τα προσωπικά!

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine