BasiliskII (was Re: Mandrake kai HOWTO)

DJ Art djart at freemail.gr
Tue May 16 11:27:28 EEST 2000

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Φυσικά και (όπως υποψιάστηκες) εξάπτομαι!!!!!!!!!!

(xexexexe) !!!! 8-D

> Από την άλλη μεριά (μια που είμαι σχετικά πρόσφατα καμμένος) έχεις δοκιμάσει να πάρεις το
> binary BasiliskII (που πιστεύω πως είναι μακράν το καλύτερο emulation που έχω δει από το 1989
> και μετά (ναι, από το 1989);
> Πάρε το κι αν σου τρέξει σφύρα μου.

Τί εννοείς "αν σου τρέξει" ??? Τί "παίζει" ??

Δεν το παίρνω μόνο και μόνο για τον λόγο ότι πρέπει να έχεις σε CD το
MacOS 7.x ή 8.x. Αν μου λύσεις το πρόβλημα αυτό, θα το κατεβάσω :-)
(ξέρεις, και μετά θα ξαναστείλω e-mail για να πώ πόσο ωραίο τελικά
είναι, και θα πεταχτεί και ο "γιατρός" -αμέσως-αμέσως- να πεί: "να σας
στείλω την BSA στο σπίτι ????" ;-)

Και έπειτα, δεν θα πάρω το binary, θα κατεβάσω το source να το κάνω
compile ... (Slack7, remember ??? ;-))

>Μη ξεχνάς _πού_ προσπαθεί να πουλήσει το Mandrake. Πάντως όχι σε >«HOWTO-freak», όπως λες πως είσαι εσύ.

Μα, δεν παύει να είναι Linux και ένα από τα σημαντικά του στοιχεία είναι
το Documentation ...

Για αυτό, λοιπόν, λέω, ας βάζανε το BasiliskII στο 2ο CD, και τα how-to
στο πρώτο (φάτσα-κάρτα) και μάλιστα default βαλμένο στο setup. :-))

Έλα μωρέ "How-To freak" !!!! Μην ξεχνάς πως μέσα στα How-To υπάρχουν:

Πώς να γράφεις CD
Για ethernet
Local ones (Hellenic, Italian, Dannish, Turkish κλπ κλπ ...)
Laptop !!!
MP3
Quake
Sound

Πράγματα καθημερινής χρήσης (όχι μόνο Assembly, PPP, Serial, DNS,
Firewall κλπ ....) και μάλιστα όχι μόνο καθημερινής, αλλά πράγματα που
θα αναζητήσει αυτός στον οποίο (όπως είπες) απευθύνεται το Mandrake.
Δηλ. του στύλ "ωραία, το έβαλα το Linux. Και τώρα τί ??? Για να δούμε,
παίζει MP3 ??? A, δεν παίζει. Γιατί ?? Μήπως πρέπει να σετάρω την κάρτα
ήχου ?? ....... ωραία όλα αυτά, αλλά για να δώ, το πανάκριβο CD-R που
αγόρασα προχθές, δουλεύει εδώ ??? Α, για να δώ και αν μπορώ να συνδέσω
τούτω το PC με το 2ο PC με τα Winblows ...." κλπ κλπ .... :-)

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |