BasiliskII (was Re: Mandrake kai HOWTO)

DJ Art djart at freemail.gr
Tue May 16 21:41:14 EEST 2000

Panayotis Katsaloulis wrote:

> Για τα επόμενα δεν απαντώ γιατί είναι κατάφορα flame-bait

[xrats - xrats] .... flame ??? !! ?? [xrats]

>καθώς και δεν μπορώ να καταλάβω τι
> δουλειά έχει ένας αρχάριος με ethernet, CD-writing, Italian - >Deutsch Κλπ.

Χμ .... λοιπόν, ένα ένα:

Σε έναν Ιταλό αρχάριο, ίσως φανεί χρήσιμο το Italian How-To
Σε έναν Δαννό αρχάριο, ίσως φανεί χρήσιμο το Dannish How-To
κλπ κλπ ...

Ένας αρχάριος που πήρε το PC "τις προάλλες" και που έπεισε τον "μπαμπά"
να του πάρει και CD-Writer, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν θα κάνει βήμα χωρίς το How-To.

Αν ο ίδιος αρχάριος απλά έπεισε τον "μπαμπά" να του αγοράσει PC γιατί το
άλλο PC το χρειάζεται ο "μπαμπάς" και ... (καταλαβαίνεις χαμός που θα
γίνεται κάθε φορά ;-), αν λοιπόν αποφασίσει να μπλεχτεί με δίκτυα ....
ε.... καταλαβαίνεις .... :-)

(καλά, εντάξει. Τα τελευταία 2 παραδείγματα είναι επίτηδες "τρανταχτά"
για να  .... κάνει ΜΠΑΜ !! :-)

> Αν πάντως θες να συνεχίσουμε την κουβέντα υπάρχουν και τα προσωπικά!

ΟΚ, σου έρχεται (να μου πείς και πού είδες flame ;). Α, για μισό λεπτό,
"γιατρό" εννοούσα τον doctor της eeea ..... anyway ... :-)

So ..... end of thread να υποθέσω !!  :)
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |