Mandrake kai HOWTO(was Re: new user - please help)

Panayotis Katsaloulis teras at yifan.net
Tue May 16 01:10:55 EEST 2000

In article <391FB2D8.557DBCA7 at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:
> NTG21 wrote:
>
> Αλλά οι της Mandrake είναι και πολύ μα$%#$%ες. Δεν υπάρχει πακέτο για
> howto στο Mandrake.
>
> Έχουνε βάλει μέσα κάτι πακέτα σαν BasiliskII κλπ ... και αφήσανε απ'έξω
> το πιο σημαντικό πακέτο !!!!!!
>
> (Πάνο, μην εξάπτεσαι !! ;-)))

Φυσικά και (όπως υποψιάστηκες) εξάπτομαι!!!!!!!!!!
Και αυτό γιατί πιστεύω πως καλό το documentation, αλλά πώς θα «ζήσουν» τα distributions
αν το βάζουν από default στο CD τους;
Για σκέψου το λίγο!
Αν ήταν όλα τόσο ρόδινα και απλά δεν θα χρειαζόταν να αγοράζεις διανομές παρά μόνο το evaluation
CD και να κάνεις άψογα την δουλειά σου.

Και φυσικά φάτσα κάρτα στο site της η Mandrake έχει Link για HOWTO...
Για ψάξε αντίστροφα για το πακέτο BasiliskII...

Από την άλλη μεριά (μια που είμαι σχετικά πρόσφατα καμμένος) έχεις δοκιμάσει να πάρεις το
binary BasiliskII (που πιστεύω πως είναι μακράν το καλύτερο emulation που έχω δει από το 1989
και μετά (ναι, από το 1989);
Πάρε το κι αν σου τρέξει σφύρα μου.

Μη ξεχνάς _πού_ προσπαθεί να πουλήσει το Mandrake. Πάντως όχι σε «HOWTO-freak», όπως λες πως
είσαι εσύ.

--
Panayotis Katsaloulis <teras at yifan.net>

"The good Christian should beware of mathematicians and all those who
make empty prophecies.  The danger already exists that mathematicians
have made a covenant with the devil to darken the spirit and confine
man in the bonds of Hell."        -- St. Augustine