SOLVED: RE: Peri SO5.2

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed May 3 13:06:38 EEST 2000

On 02-May-2000 Vasilis Vasaitis wrote:
>   Όντως σηκώνει συζήτηση. Γιατί το σκεπτικό είναι ότι από ένα σημείο και
> μετά δεν μπορούμε να συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε απαρχαιωμένες εφαρμογές
> (ναι, για προσπαθήστε να θυμηθείτε πότε βγήκε το πρώτο Netscape 4.x). Ίσως ο
> Μιχάλης θα ήθελε να μας πει πώς τα πάει με τα ελληνικά ο τελευταίος Mozilla.

Εγώ είμαι ο Μιχάλης;
Ωραία λοιπόν.
Μια χαρά τα πάει με τα ελληνικά.
Νομίζω βέβαια, γιατι το μηχάνημά μου είναι ήδη "πειραγμένο" με εκείνες τις
μαϊμουδιές για win-1253 και με τις γραμματοσειρές ως ΚΑΙ 8859-1.

Και εξηγώ το "μια χαρά".

Σελίδες με iso-8859-7 τις δείχνει όπως πρέπει.
Σελίδες χωρίς charset τις δείχνει με default το iso-8859-1 αλλά δεν έχω βρει
ακόμα να του βάζω default. Μπορείς όμως να το αλλάξεις και να του πεις (για τη
συγκεκριμένη σελίδα) charset->iso-8859-7
Σελίδες με win-1253 δεν έχω ιδέα (είπαμε, είναι ήδη πειραγμένο το μηχάνημά
μου). Μου τις δείχνει, αλλά δεν ξέρω γιατί και πως (υποψιάζομαι ότι παίρνει την
ίδια γραμματοσειρά με τα iso-8859-7 λόγω των aliases που έχω).

Αν κάποιος μπορεί να το δοκιμάσει και δεν έχει τα aliases έχει καλώς, αλλιώς θα
τα σβήσω εγώ (τα aliases) και θα σας ενημερώσω.

>   Επίσης, αν αυτό είναι το θέμα, όχι, δεν νομίζω ότι επειδή ο κάθε μαλάκας
> γράφει μια σελίδα στα ελληνικά και ξεχνάει να αλλάξει encoding οφείλουμε να
> κάνουμε ολόκληρα work-arounds για να φαίνονται σωστά τα γραφόμενα. Όπως τα
> e-mail που στέλνονται στη λίστα σε iso-8859-1 απλά δεν τα διαβάζω, δεν έχω
> κανένα πρόβλημα να κάνω ακριβώς το ίδιο με τις σελίδες.

??? Λες; Για αποκλεισμό μου μοιάζει. Ποιος χέστηκε θα μου πεις; ε, εγώ θέλω να
σερφάρω και λίγο ιντερνετ.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://homepages.pathfinder.gr/mkab