SOLVED: RE: Peri SO5.2

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed May 3 01:47:09 EEST 2000

On Tue, May 02, 2000 at 08:54:56PM +0300, Panos Katsaloulis wrote:

> Twra gia thn ektypwsh, ta ellhnika toy Gyftomhtroy ta typwnei mia xaroyla.
> Xmmm, mhpws prepei na skeytomaste sobara na <<3efortw9oume>> mia kai kalh to
> <<kolpo>> me ta fonts ws iso8859-1; Mhpws pleon na skeytomaste sobara na
> meinoyme proskollhmenoi sto iso8859-7; (menei to netscape bebaia, alla ayto
> shkwnei syzhthsh).

  Όντως σηκώνει συζήτηση. Γιατί το σκεπτικό είναι ότι από ένα σημείο και
μετά δεν μπορούμε να συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε απαρχαιωμένες εφαρμογές
(ναι, για προσπαθήστε να θυμηθείτε πότε βγήκε το πρώτο Netscape 4.x). Ίσως ο
Μιχάλης θα ήθελε να μας πει πώς τα πάει με τα ελληνικά ο τελευταίος Mozilla.

  Επίσης, αν αυτό είναι το θέμα, όχι, δεν νομίζω ότι επειδή ο κάθε μαλάκας
γράφει μια σελίδα στα ελληνικά και ξεχνάει να αλλάξει encoding οφείλουμε να
κάνουμε ολόκληρα work-arounds για να φαίνονται σωστά τα γραφόμενα. Όπως τα
e-mail που στέλνονται στη λίστα σε iso-8859-1 απλά δεν τα διαβάζω, δεν έχω
κανένα πρόβλημα να κάνω ακριβώς το ίδιο με τις σελίδες.

  Προσωπικά δεν έχω κανένα ελληνικό font που να υποστηρίζει ότι είναι
iso-8859-1. Βέβαια δεν έχω και ιδιαίτερες απαιτήσεις, αλλά αυτό είναι μια
άλλη ιστορία...

--