Mozilla & Greek (was Re: SOLVED: RE: Peri SO5.2)

DJ Art djart at freemail.gr
Wed May 3 17:25:48 EEST 2000

Michalis Kabrianis wrote:

> Και εξηγώ το "μια χαρά".

[snip...]

Στο titlebar, φαίνονται τα ελληνικά ?? (σε μένα όχι :-(

Μιχάλη, κάνε έναν κόπο και δοκίμασε και τον messenger ... και εκεί
αντιμετωπίζω πρόβλημα :-( (μην ξεχάσεις να γυρίσεις το html format σε
text format)

Ενώ γράφω το mail, ελληνικά πάντού, στο subject, στο body, στο titlebar
(!?!), όταν θα πατήσω "Send Later" (και γενικά όταν το mail βρίσκεται
μέσα στα mailboxes και πάω να το διαβάσω), φαίνεται όχι με κινέζικα,
αλλά με ερωτηματικά (?) παντού !!! "Παίζοντας" λίγο με αυτό, και
βάζοντας charset στα μηνύματα το iso-8859-1, τα ελληνικά φαίνονται (ΜΟΝΟ
στο body !!) Μέχρι πρίν το κάνω αυτό, τα charset κλπ .. ήταν όλα σωστά,
8859-7 κλπ.

> Σελίδες με win-1253 δεν έχω ιδέα (είπαμε, είναι ήδη πειραγμένο το μηχάνημά
> μου). Μου τις δείχνει, αλλά δεν ξέρω γιατί και πως (υποψιάζομαι ότι παίρνει την
> ίδια γραμματοσειρά με τα iso-8859-7 λόγω των aliases που έχω).

Κάτσε γιατί κόλλησε το μυαλό μου. Για ποιά aliases μιλάς και ποιές
"μαϊμουδιές" για win-1253 (πέραν του ότι ορίζουμε για 8859-1 ελληνικές
γραμμτοσειρές) ???

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |