Radio card SOLVED and recompile kernell problems

George Moniodis ea99514 at di.uoa.gr
Mon Dec 11 03:10:02 EET 2000

> Ma, an den kanw lathos einai mia apli module ston kernel
> (Character devices->video for linux->Aztech/Packard Bell)
> Koita kai sto /usr/src/linux/Documentation/Configure.help
> An den ksereis pws na kaneis recompile ton kernel
> (h den exeis kan riksei ta sources ston disko sou) kalo tha htane
> na deis to documantation gia to pws ginetai ayto.
> Apo ekei kai pera gia dokimase apla na kaneis kati tou styl
>
> modprobe radio-aztech
> An eisai tyxeros tha to anagnwrisei amesws

ontos to anagnorise kai tora douleuei mia xara, to ebala san module na
fortonei os eksis:
modprobe radio-aztech io=0x350
nesa sto /etc/rc.d/rc.local
Otan omos prospathisa na kano compile ton kernel afou peiraksa tis
rithmiseis eixa problimata. Arxika etreksa
make xconfig
rythmisa to video for linux kai to ebala 'y' opos kai thn antistoixh
Aztech/Radio card. Mou zitise na trekso make dep
to ekana ki auto kai meta otan dokimasa na kano bzImage h bzDisk eixa
problima, dokimasa kai ena
make all kai ebgale to idio problima kai stis 3 periptoseis:
/usr/src/linux/include/linux/kernel_stat.h:47: for each function it appears
in.)
make[2]: *** [ksyms.o] Error 1
make[2]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.2.16/kernel' make[1]: ***
[first_rule] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.2.16/kernel' make: ***
[_dir_kernel] Error 2

autes einai oi teleutaies grammes prin me bgalei ksana sto prompt.

Kai pote den egine compile