Radio card SOLVED and recompile kernell problems

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Dec 12 00:19:02 EET 2000

On 11-Dec-00 George Moniodis wrote:
> fortonei os eksis:
> modprobe radio-aztech io=0x350
> nesa sto /etc/rc.d/rc.local

Giati oxi mesa sto /etc/conf.modules (me alli sintaksi bebaia)
Oxi oti exei kamia simasia telika....

> Otan omos prospathisa na kano compile ton kernel afou peiraksa tis

Giati ? afou sou pezei me tin yparxousa module , ti to thes to
recompile ? Anyway....

> autes einai oi teleutaies grammes prin me bgalei ksana sto prompt.

To lathos ksekinaei poio panw, den ftanoun aytes oi grammes. Basika to
prwto error pou bgazei einai kai to krisimo
Diabase to Readme mesa sta sources gia to pws kanei compile kai to
antistoixo howto. Se genikes grammes egw xrisimopoiw :

make mrproper (tin prwti prwti fora)
make menuconfig (make xconfig, make config oti thes)
make dep
make clean
make bzImage (ti nsimeron hmera to zImage einai polyteleia)
make modules
make modules_install
make install

(na kanw mia ypothesi ? Theleis to make mrproper,
h RH afhnei skoupidia sta sources ths. Alla tote prepei na
peraseis olles tis options tou kernel, kai na ksereis ti na baleis)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>