Radio card and Omnibook XE3 problems

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Dec 9 18:43:01 EET 2000

On 09-Dec-00 George Moniodis wrote:
> Exeis dikio, to radiofono einai to : Packard Bell FM Radio, h etairia
> einai AZI Labs

Ma, an den kanw lathos einai mia apli module ston kernel
(Character devices->video for linux->Aztech/Packard Bell)
Koita kai sto /usr/src/linux/Documentation/Configure.help
An den ksereis pws na kaneis recompile ton kernel
(h den exeis kan riksei ta sources ston disko sou) kalo tha htane
na deis to documantation gia to pws ginetai ayto.
Apo ekei kai pera gia dokimase apla na kaneis kati tou styl

modprobe radio-aztech
An eisai tyxeros tha to anagnwrisei amesws, alliws
prepei na deis tis portes/irq apo ta windows kai na ta rithmiseis
analoga. Kai fysika prepei na xrisimopoihseis kai ena programma pou na
sou energopoihsei to radio. Chk documentation.

> oson afora to apmd to exp dokimasei, eite anoixto eite kleisto kanei
> ta idia, alla tha htehla mia diafotish gia to pos kano boot me "linux
> single"

sto lilo deineis linux single

I.Ioannou <roryt at hol.gr>