Xfree86 4.0/4.0.1 --- Memory ?

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Aug 21 11:12:23 EEST 2000

On Fri, Aug 18, 2000 at 10:23:43PM +0300, DJ Art wrote:

> Ωραία, στο BIOS το έχω βάλει 64MB. Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά
> μεταξύ H/W accel με NVIDIA drivers + glx με τον Server χωρίς αυτά τα
> χαρακτηριστικά. Και στην μία περίπτωση και στην άλλη το κομμάτι AGP
> είναι ίδιο. όλα τα άλλα είναι διαφορετικά. "Πρέπει" να υπάρχει τέτοια
> διαφορά ???

  Να σου πώ... Αν η επιτάχυνση του 3D δεσμεύει την μνήμη της κάρτας για
textures, z-buffer κτλ., ενώ ο άλλος server ούτε που νοιάζεται για τέτοια
πράγματα, είναι νομίζω λογικό να βλέπεις διαφορές στην χρήση της μνήμης.
Προφανώς η μνήμη της κάρτας, όταν τρώει mmap(), συμπεριλαμβάνεται κι αυτή
στην μνήμη του process. Παρεμπιπτόντως, η τιμή αυτή που έχεις βάλεις στο
BIOS δεν νομίζω να έχει καθόλου σημασία...

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk