Xfree86 4.0/4.0.1 --- Memory ?

Tasos Chronis tchronis at contraste.be
Mon Aug 21 11:32:21 EEST 2000

DJ Art wrote:

> Ωραία, στο BIOS το έχω βάλει 64MB. Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά
> μεταξύ H/W accel με NVIDIA drivers + glx με τον Server χωρίς αυτά τα
> χαρακτηριστικά. Και στην μία περίπτωση και στην άλλη το κομμάτι AGP
> είναι ίδιο. όλα τα άλλα είναι διαφορετικά. "Πρέπει" να υπάρχει τέτοια
> διαφορά ???

Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα. Εγω βλέπω το ίδιο με XFree3.3.5 και Voodoo3,
κοντά 100ΜΒ και έχω 128ΜΒ και τρέχω πάντα Netscape και Star ofice
Πέρα το τι δείχνει ο πυρήνας για την μνήμη που πιάνουν τα Χ, είναι νομίζω
γεγονος οτι δεν καταλαμβάνει τόσο.
Εγω ενα Netscape χωρίς memory leak που θα βρω ??

> Σκεφτόμουν μήπως ευθύνεται ο πυρήνας (ασυμβατότητα με τα Χ) ή κάτι
> περίεργο ...

Καθόλου απίθανο.

Υ.Γ. Τα καινουργια Xfree είναι σταθερά ?