Xfree86 4.0/4.0.1 --- Memory ?

DJ Art djart at linux.gr
Fri Aug 18 22:23:43 EEST 2000

Tasos Chronis wrote:

> Απο ότι ξέρω πρεπει να δείχνουν την μνημη που πιανουν τα Χ συν
> την μνήμη της κάρτας συν ένα κομάτι της μνήμη που έχει προσβαση η κάρτα
> μέσω AGP.

Ωραία, στο BIOS το έχω βάλει 64MB. Δεν μπορώ να καταλάβω τη διαφορά
μεταξύ H/W accel με NVIDIA drivers + glx με τον Server χωρίς αυτά τα
χαρακτηριστικά. Και στην μία περίπτωση και στην άλλη το κομμάτι AGP
είναι ίδιο. όλα τα άλλα είναι διαφορετικά. "Πρέπει" να υπάρχει τέτοια
διαφορά ???

Σκεφτόμουν μήπως ευθύνεται ο πυρήνας (ασυμβατότητα με τα Χ) ή κάτι
περίεργο ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras