Xfree86 4.0/4.0.1 --- Memory ?

Tasos Chronis tchronis at contraste.be
Fri Aug 18 11:44:24 EEST 2000

Απο ότι ξέρω πρεπει να δείχνουν την μνημη που πιανουν τα Χ συν
την μνήμη της κάρτας συν ένα κομάτι της μνήμη που έχει προσβαση η κάρτα
μέσω AGP.

Μπορεί αν αλλάξεις την τιμή που έχει πρόσβαση η καρτα μέσω AGP, στο BIOS,
να
αλλάξει και το μέγεθος που καταλαμβάνουν τα Χ.

Tasos Chronis
STATEL Help Desk
Contraste Europe S.A.

Support STATEL: