Τί παίζει με τα ελληνικά ?? (Netscape6/mozilla matter)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Aug 11 18:04:05 EEST 2000

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Έχω την εντύπωση ότι κατανοώ πλήρως την κατάσταση που περιγράφεις, αλλά

ναι, την κατανόησες πλήρως ...

>   Όταν όμως του δίνεις το κείμενο με το _λάθος_ πληκτρολόγιο, ο Mozilla

Αχά !! Αυτό ήθελα να ακούσω. (ότι το el1 είναι το λάθος). Καλά το
ψιλιάστηκα (εξού και το subject "τί παίζει" ;-) (_αρχίζω_ και
καταλαβαίνω τώρα τι ακριβώς "παίζει" λοιπόν ....)

>   Τη στιγμή λοιπόν που όλα τα προγράμματα συμπεριφέρονται λανθασμένα και
> χρειάζονται workarounds για να δουν ελληνικά, το θεωρώ παράλογο να
> κατηγορούμε τα προγράμματα που όντως δουλεύουν σωστά, και να απαιτούμε να
> χρησιμοποιούν και αυτά το workaround. Αυτά.

Δεν έχεις άδικο :-) όμως, θα παρουσιαστεί πρόβλημα :-(  (οι αρχάριοι
??!!??)

>να δουν λοιπόν αυτά τα προγράμματα ελληνικά, ακολουθείτε (όχι, δεν έκανα
>ορθογραφικό λάθος) την εξής τακτική:

Ακούγεται σαν να "βγάζεις" τον εαυτό σου απέξω, έ ??? :-)

>Δεν είναι καθόλου μα καθόλου η
>σωστή λύση, αλλά είναι μια λύση που δουλεύει άμεσα. Προσωπικά ποτέ δεν μου
>άρεσε.

Να τολμήσω να ρωτήσω πώς γίνεται να αλλάξει μιά τέτοια λανθασμένη
κατάσταση ?? :)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras