Τί παίζει με τα ελληνικά ?? (Netscape6/mozilla matter)

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Fri Aug 11 20:07:31 EEST 2000

On Fri, Aug 11, 2000 at 06:04:05PM +0300, DJ Art wrote:
> Vasilis Vasaitis wrote:

..[snip]..

> Δεν έχεις άδικο :-) όμως, θα παρουσιαστεί πρόβλημα :-(  (οι αρχάριοι
> ??!!??)

  Οι αρχάριοι (όπως όλοι) θα πρέπει να δοκιμάζουν και τα δύο πληκτρολόγια
και να βλέπουν ποιο κάνει τη δουλειά σε κάθε πρόγραμμα. Δεν υπάρχει άλλη
λύση. Τα σωστά προγράμματα προφανώς δεν τίθεται θέμα να αλλάξουν, άρα δεν
μπορούν να δουλεύουν τα πάντα με το EL1, και τα προβληματικά προγράμματα θα
υπάρχουν τριγύρω για αρκετό καιρό καιρό ακόμα, άρα δεν μπορούν να δουλεύουν
τα πάντα με το EL7.

..[snip]..

> Να τολμήσω να ρωτήσω πώς γίνεται να αλλάξει μιά τέτοια λανθασμένη
> κατάσταση ?? :)

  Πρέπει τα προγράμματα να αρχίσουν να συμπεριφέρονται σωστά. Επομένως, μην
περιμένεις καμιά σημαντική βελτίωση της κατάστασης για τα επόμενα δύο χρόνια
τουλάχιστον. ;-)

  Νομίζω ότι αν τόσο το KDE όσο και η GTK+ (τα σημαντικότερα toolkits)
αποκτήσουν σωστή υποστήριξη για διεθνή σύνολα χαρακτήρων (δεν ξέρω αν έχουν
ήδη), θα είναι ένα καλό πρώτο βήμα. Αν αρχίσουν κιόλας να _απαιτούν_ από τα
προγράμματα να την χρησιμοποιούν, τότε θα λυθούν πολλά από τα προβλήματά
μας. Έχω την εντύπωση ότι η διάδοση των γραμματοσειρών Unicode και του UTF-8
ως κωδικοποίηση των κάθε είδους αρχείων θα βοηθούσε πολύ προς αυτή την
κατεύθυνση.

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk