*BSD vs Linux

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Aug 30 13:29:47 EEST 2000

He he he.. aisthanomai mia psyxra simera kai eipa na anapsw mia fwtia :-)

Loipon:

Epeidi apo proigoumena mails mporei na dimiourgithike i entypwsi oti eimai kata
tou *BSD, na dieykrinisw oti efoson einai Unix, karfaki den mou kaigetai. Eite
to lene OpenBSD, eite Solaris, eite linux, eite Irix eite otidipote allo to
protimw apo allis texnotropias leitourgika systimata.
Oi gnwseis mou den einai toses wste na tekmiriwsw mia protimisi metaksy
BSD-derived i SystemV Unix, opote to afinw stin tyxi tou, kai oti erthei einai
kalodexoumeno (an asxolithw pote, pou mallon apokleietai, me system
programming, tote tha psaksw na brw mia akri).
Apo tin alli meria, epeidi to prwto *nix pou epese sta xeria mou gia PC itan to
Linux, kai epeidi briskw para polles efarmoges gia Linux (pou den tis exw
dokimasei se allo *nix gia PC, kai den aisthanomai na exw toso xrono wste na
asxolithw me porting) protimw to Linux.

Etsi apla, kai xwris symplegmata, ierous polemous kai oti allo mporei na
fantastei o kathenas. To an to Linux tha kyriarxisei stous Ypologistes, eite
servers eite Workstations, posws me apasxolei. Kai an kanw mia kinisi yper
tou linux, tin kanw ws hobby, kai mono. Kai, opws exw pei kai paliotera, den
thelw xristes Windows (i KDE estw) na me rwtane "giati ta ektelesima sto Linux
den legontai .exe gia na min mperdevomaste...."
Me tetoious xristes eksallou, protimw to Linux na MIN kyriarxisei pote, kai na
meinei gia ligous.
Sorry an sas fernei pros ratsistiko ayto, alla pote den eipa oti eimai
yper-dimokratis :-)

Ayta....
Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr