Rants and raves about workstation vendors

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Aug 30 20:29:16 EEST 2000

Hello Constantinos!

  On 30 Aug 00, Constantinos A. Kotsokalis wrote to Christos Ricudis with
subject "Re: Rants and raves about workstation vendors":

 CAK> Kalo hardware, alla to PCI se sparc den mou polyarese (afenos
 CAK> men)

Ma, ti les! To PCI se SPARC einai politismos!

Prin, me to sbus, gia na baleis ena ethernet interface akoma, eprepe na ta
xwseis xontra sth SUN h sthn Antares, mia pou kanenas allos den eftiaxne sbus
peripherals.

Enw twra poy exoyme PCI, gia na baleis ena ethernet interface akoma, mporeis
eley8era na epilekseis mia apo tis PCI ethernet cards poy ftiaxnoyn h SUN kai
h Antares, mia poy kanenas allos den grafei drivers gia Solaris.

 >> 11, for a variety of reasons). Dokimaste na allakete to
 >> default disk space allocation. Gia added flavour, dokimaste na
 >> kanete remote install to HP-UX apo opoiodhpote allo UNIX. Afou
 >> telika kataferete na to egkatasthsete (kai an), dokimaste na
 >> o xrhsimopoihsete. For added flavour, kante ena HP-UX print
 >> server.

 CAK> Dyskolo, poly dyskolo leitourgiko, alla gamosta8ero. Exw dei
 CAK> ena mhxanaki na trexei HP/UX-10.20 pou les ki esy, me omades
 CAK> prwtoetwn filodo3wn programmatistaradwn na tou ta kanoun ola 5 days a
 CAK> week, oles tis weeks tou e3amhnou. Otan lew na tou ta kanoun ola,
 CAK> ennow TAUTOXRONWS apo ta termatika pou peftan panw tou (24 termatika

Na ypo8esw oti kai oi 24 empainan se HP-UX me to default 2-user license? (poly
8a h8ela na ma8w poy phre dysmenh meta8esh o typos ths HP pou skefthke ton
tropo poy metraei toys users o license manager)

 CAK> 2. Ta DEC exoun (opws kai ta HP APARADEKTA keyboards :-))

Pernas poly xrono mprosta se PCia, gi ayto. Protimw to UNIX keyboard layout,
exw kanei remap ola moy ta plhktrologia ki exw balei ta plhktra stis swstes
toys 8eseis. Syn tois allois exei to epipleon pleonekthma oti apo8arrynei toys
enoxlhtikous apo to na xrhsimopoioyn ton ypologisth sou.

Ta HP keyboards m'aresoyn, an eksairesoume th 8esh toy ESC. Ta DEC keyboards
den mou aresoyn kyriws logw ais8hshs. Den katafera pote moy na neyriasw me thn
DEC epeidh ebale to ESC se la8os meros, ki ayto epeidh aplws den to ebale
poy8ena.

 CAK> 3. Ekane number-crunching sta epipeda pou oi alloi den gnwrizan
 CAK> akoma.

Eksakoloy8ei na kanei. Eixame agorasei sto lab ena 21164/533 prin apo 2 h 3
xronia, de 8ymamai. To mhxanhma htan parathmeno se mia gwnia toy grafeiou kai
etrexe NT. Prin dyo mhnes to phra, toy egkatesthsa ena redhat, ebala toys
compilers ths DEC, kai ebala ton idiokthth toy na shkw8ei apo to KAINOURIO
mhxanhma toy (ena athlon, de 8ymamai se ti syxnothta) kai na ka8isei sto
Alpha. Ekane compile kapoio aposdioristo fortran kwdika, ton etrekse, den
eipe leksh, shkw8hke apo ton ypologisth, ka8hse sto grafeio toy, shkwse to
thlefwno kai parhggeile ena UP1000 21264/700 board.

--
Christos Ricudis

Stolise ki esy ena dentro gia tis giortes.
Kremase twra ena papa. Mporeis.