REMOTE_USER set apo CGI script

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Thu Aug 31 14:56:27 EEST 2000

On 30 Aug 2000 23:18:04 +0300, Bassoukos Tassos wrote:
>Ho hum...
>
>Prwtw dysaresto pragma gia to HTTP: einai state-less[0].  Ka8e fora 8a
>prepei na kaneis authenticate ton xrhsth.
>
>Tassos
>[0] kai na mh milhsei kaneis gia cookies....

I know, alla apo to na kanw query th bash se ka8e request...
Telika katelh3a se cookies xwris expire value (mono gia to
sygkekrimeno ``session'').

BTW, paizw me python kai postgresql. Exei kaneis idea an
yposthrizontai me kapoio tropo persistent DB connections?
Nomizw pws oxi, alla just in case...

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ece.ntua.gr/~ckotso/
"Due to lack of disk space, this fortune database has been discontinued."