polytonika kai ismini

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Sun Apr 2 13:37:20 EEST 2000

> An exw katalabei kala ti ennooun me ``plhktrologhgh opws sto babel'',
> ennooun kati san to parakatw:
>
> H ergas'ia aut'h afor'a sthn 'idia 'askhsh me thn ergas'ia sto PVM,
>
> IMHO, this sucks.

Exeis katalabei poly la0os. Ayto pou grafeis, to
"H ergas'ia aut'h afor'a..."
Eivai pws diabazei eswterika to Babel ta ellnvika.
Priv o Syropoulos avakalypsei to inputenc.sty nmastav
ypoxrewmevoi va grafoume etsi opws les. Meta tnv dnmiourgia tou option
iso-8859-7 gia to inputenc.sty grafoume kavovika opws grafeis
sto Word n' sto SO me eksairesn tovo+dialytika sto iota kai ypsilon
pou n prossegisn tns MS sucks).

O parapavw tropos grafns (o eswterikos tou babel) paramevei ws exei
oso avafora sta pveumata, perispwmevn, bareia kai ypogegrammevn. Dnladn
grafeis èá>ñ<ñ~ùí, å>~éíáé, >þ| (=psiln okseia wmega ypogegrammevn) >¶

Dnladn ola ta ellnvika movotovika grafovtai kavovika afou ypostnrizovtai
apo to plnktrologio kai ta font o0ovns kai ta epipleov snmadia paramevouv
me tis fysiologikes tous symbaseis

psiln >
daseia <
perispwmevn ~
bareia `
ypogegrammevn |

Hdn ta paidia pou eftiaksav ellnvika plnktrologia dev "ypakousav"
stnv prosseggisn tns MS oso afora stous À êáé à pou
sta Windows bgaivouv me Alt+Control+tovos iota/ypsilov
kai ta exouv balei va bgaivouv me fysiologiko tropo dnladn
tovo dialytika iota/ypsilon (n' dialytika tovo iota/yspilon)

Ayto pou proteivw (gia estw eva apo ta dyo plnktrologia) eivai
va plnktrologw >~é kai va paragetai iota me psiln kai perispwmevn.

Dnladn ta > kai ~ eivai dead plnktra (opws o tovos n' ta dialytika)
kai molis akolou0nsei gramma epilegetai o katallnlos xaraktnras.
Yparxei movo mia eksairesn. Sto Babel n ypogegrammevn
plnktrologeite *meta* to gramma. Dnladn grafei kaveis ù|
Ayto eivai la0os apo pleyras plnktrologiou. 0a eprepe
kaveis va grafei |ù opote bazeis kai to plnktro | va
symperiferetai sav toviko snmadi. Alla ayto dev eivai tipota spoudaio
gia va prosarmostei to iso-8859-7.def va ta stelvei swsta sto Babel.

AT.