polytonika kai ismini

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Sat Apr 1 23:01:57 EEST 2000

On 1 Apr 2000 18:50:41 +0300, Michalis Kabrianis wrote:
>Den gnwrizw pws ginetai i pliktrologisti sto babel, alla mallon tha einai to
>idio pragma, etsi? Alliws enas apo tous dyo (babel i MS) exei kanei blakeia kai
>prepei na broume poion tha aporripsoume (oxi, den aporriptw tin MS epeidi einai
>MS)

An exw katalabei kala ti ennooun me ``plhktrologhgh opws sto babel'',
ennooun kati san to parakatw:

H ergas'ia aut'h afor'a sthn 'idia 'askhsh me thn ergas'ia sto PVM,
me ulopo'ihsh sto MPI (Message Passing Interface). Sugkekrim'ena,
pr'okeitai gia thn prosomo'iwsh miac metallik'hc pl'akac me stajer'ec
jermokras' iec stic akm'ec thc, 'opou eme'ic meleto'ume thn met'adosh
thc jerm'othtac sto eswte rik'o thc pl'akac qrhsimopoi'wntac par'allhlec
diergas'iec pou epikoinwno'un metax'u t ouc.  To pr'ogramma pou gr'ayame
se MPI d'inei ta ak'olouja apotel'esmata:

(apospasma apo palia ergasia pou mou eixe vgei o you-know-what na
plhktrologhsw mia kai den eixa sthsei plhrh ellhnika sto latex akoma).

IMHO, this sucks. Yparxei enas tropos pou o ka8enas (h sxedon o ka8enas)
exei ma8ei na grafei ellhniko keimeno, kai den briskw giati autos prepei na
alax8ei. An exw katalabei la8os to kentriko nohma ths koubentas h exw
pare3hghsei kati allo, I apologize prokatabolika.

  Costas

--
fsck your brains