greek

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Sat Sep 25 14:00:52 EEST 1999

On Sat, 25 Sep 1999, Panos Katsaloulis wrote:

> Twra edw poy ta leme, to na _epiblh9ei_ mia glwssa ws h epishmh enos neoy
> kratoys me bash mono romantikes topo9ethseis kai istorika foymara kai oxi bash
> ti mhlaei o kosmos, e mallon gia malakia moy moiazei.

An de goustareis na milas ston agglo agglika mhn tou milas bre adelfe, de sou balame
to maxairi sto laimo. An bebaia auto empodisei thn proodo sou gia kapoio logo, atuxhses,
o palioagglos ftaiei pou de milaei ellhnika. Egw pantws milaw agglika me tous agglous,
ellhnika me tous ellhnes, pontiaka me tous pontious k.l.p :-)

> Pantws sxetika me thn orologia symfwnw pws prepei na metafrazontai oles oi
> le3eis sta ellhnika - kai na tis *xrhsimopoioyme* aytes tis le3eis, akoma ki an
> xreiazetai na grafoyme 2-3 grammata parapanw.

Oi idioi oi 3enoi epele3an na xrhsimopoioun ellhnikes le3eis gia p.x. thn iatrikh
pou eimastan apo tous prwtous na thn anaptu3oume. Oi agglofwnoi laoi aneptu3an
prwtoi thn episthmh ths plhroforikhs, opote epikrathsan oi agglikoi oroi. An den sou
aresoun eisai eleu8eros na xrhsimopoieis ellhnikous orous.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr