greek

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Mon Sep 27 03:05:46 EEST 1999

Apantw se diafora mazemena...

> glwssa toys? Aytoi den endiaferontai gia toyrismo 'h filoksenia? Otan
> emeis miloysame aytoi htan stis spilies. Exeis ton Amerikano feripein

Akribws, shmera eimaste emeis stis sphlies. (politistika, oikonomika klp)
Allazoun omws ayta. Allazoun arga.

> Makari na eimastan san toys Galloys, ayth thn apopsh exw.

Makari na meinoume Ellhnes, kai na gnwrizoume thn spoudaiothta ths glwssas mas.
Mathainoume ksenes glwsses sthn Ellada kai ayto einai poly shmantiko.
Epishs, den perimenoume apo ton kathe tyxarpasto taksidiwth na kserei
Ellhnika. Ayto einai anoikto pneyma kai prepei na meinoume etsi.

Edw sthn Ollandia pou menw, miloun OLOI ta agglika me kathe eykairia,
to antitheto twn Gallwn, kai mou aresoun gia ayto.
Loipon, to kolpo gia tous Gallous: Milhste tous ellhnika!
Den tha katalaboun tipota, alla den stenaxwriountai opws me ta Agglika. XAXA!

> "proektopistikh polynhmatikh polydiergasia"

Orthotath metafrash alla megalh. Ti prepei na kanoume dhladh?
To aggliko einai preemptive multithreaded multitasking, oxi poly kalytero.

> Enas poly gnwstos sygxronos my8os anaferei oti kapote kapoy egine mia
> pshfoforia (apo poioys?) gia na apofasistei an h Epishmh Glwssa (tinos?) 8a
> einai h {ellhnikh|germanikh|italikh|gallikh|arabikh|swahili|klingonese, analoga
> me th glwssa poy milaei o kafros poy diadidei to my8o} H ta agglika. Kai oti ta
> agglika kerdisan me mia pshfo.

Ayto egine antigrafh-epikollhsh apo mynhma 2 xronia pisw?
Arxizoume na epanalambanomaste blepw...

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr