greek

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sat Sep 25 02:21:49 EEST 1999

gdk at demon.net (George Daflidis-Kotsis) wrote:
>Giati otan eixe ginei h peribohth psifoforia, gia xarh kapoiwn kafrwn
>h ellhnikh exase gia mia pshfo apo thn agglikh.

Twra edw poy ta leme, to na _epiblh9ei_ mia glwssa ws h epishmh enos neoy
kratoys me bash mono romantikes topo9ethseis kai istorika foymara kai oxi bash
ti mhlaei o kosmos, e mallon gia malakia moy moiazei.
An pantws diafwneis, mh 3exnas ti 9a eprepe na mhlietai sto Byzantio kai kata
poso dikio exoyn osoi lene pws to Byzantio pote den htan <<Ellada>>

Pantws sxetika me thn orologia symfwnw pws prepei na metafrazontai oles oi
le3eis sta ellhnika - kai na tis *xrhsimopoioyme* aytes tis le3eis, akoma ki an
xreiazetai na grafoyme 2-3 grammata parapanw.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr