greek

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Sep 24 00:25:03 EEST 1999

THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:

>     He :D .
>
>     Βασικά, ελπίζω να κατάλαβες ότι σαφώς δεν καταφερόμουν εναντίον σου, έτσι;
>     Από κει και πέρα, λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να τα παίρνω από τέτοιες
> απόπειρες. Το πρόβλημα, βλέπεις, δεν είναι στη σάτιρα. Η σάτιρα και ο

Ναι, και επειδή και εγώ τα παίρνω με κάτι τέτοια (αν και παραδέχομαι ότι
αυτό τώρα ήταν η κατάλληλη σάτιρα, από το κατάλληλο άτομο :-)) έχω να πώ
ότι πρέπει να παραδεχτούμε πως όλες η ορολογίες πρέπει να "μιλιούνται"
όπως γεννήθηκαν:

Εντάξει, έχουμε μερικούς εθνικοπατριώτες που λένε "να, η ιατρική
ορολογία είναι ελληνική". Δεν μπορούμε να μεταφράσουμε την ορολογία !!
Δεν μπορούμε να γράφουμε(μεταφράζουμε, στην πραγματικότητα αμερικάνικα)
σχολικά βιβλία και να αναφέρουμε το CD-ROM μέσα σε παρένθεση, ενώ έξω
από αυτήν να γράφουμε "Πτυκτός Δίσκος" :-)) (πολύ γέλιο αυτό)

Αυτές οι ενέργειες αρμόζουν σε λαούς εθνικιστικούς (δεν λέμε ονόματα =
Γάλλοι)

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr