greek

THEMiS PAPASSiLEKAS panzerjager at netscape.net
Thu Sep 23 20:18:51 EEST 1999

> $ make valis
> cc valis.c -o valis
> valis.c: In function `brain':
> valis.c:2345345: `humour' undeclared (first use in this function)
> valis.c:5246336: `satire' undeclared (first use in this function)
> make: *** [valis] Error 1
> $

    He :D .

    Βασικά, ελπίζω να κατάλαβες ότι σαφώς δεν καταφερόμουν εναντίον σου, έτσι;
    Από κει και πέρα, λυπάμαι, αλλά εξακολουθώ να τα παίρνω από τέτοιες
απόπειρες. Το πρόβλημα, βλέπεις, δεν είναι στη σάτιρα. Η σάτιρα και ο
αυτοσαρκασμός είναι προαπαιτούμενα για ένα βήμα προόδου, γιατί δείχνει τις
αδυναμίες σου και τα λάθη σου με τρόπο εύπεπτο. Αυτό όμως δεν ήταν σάτιρα. Ήταν
μία απόπειρα τραβηγμένη από τα μαλλιά, με υπερβολές και αυθαιρεσίες, να
γελοιοποιήσει την όποια μεταφραστική προσπάθεια. Ο συντάκτης προφανώς λαμβάνει ex
ante ότι η ελληνική είναι αδύναμη, προφανώς αντλώντας από τις δικές του
-περιορισμένες- γνώσεις. Αν όχι περιορισμένες γνώσεις, τότε περιορισμένη
αντίληψη. Εάν το κείμενο αυτό ήταν καλογραμμένο (κάποτε στο RAM - ή μήπως ΜΤΠ;-
είχε ο Δήμου δημοσιεύσει κάτι ανάλογο, καλό, και είχα γελάσει), δεν θα είχα
κανένα πρόβλημα. Αλλά το συγκεκριμένο κείμενο δεν ήταν σάτιρα, μάλλον προσβολή
(της γλώσσας, του χιούμορ, της νοημοσύνης των αναγνωστών...) ήταν.
    Για όνομα των θεών. 23 χρόνων είμαι, και πιστεύω ότι είμαι ανοιχτόμυαλος.
Αλλά θέλω να είμαι και σοβαρός ταυτόχρονα...

    VALiS.

--
Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --
P.K.Dick

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr